Dotyczy wniosków składanych drogą email
04.06.2025
INFORMACJA 49/2025
Biuro ds. Transportu Międzynarodowego uprzejmie informuje, że w celu przyspieszenia realizacji spraw, od dnia 1 września 2025 r. wnioski dotyczące:
- wymiany pojazdów,
- zmiany numerów rejestracyjnych czy,
- zmiany prawa dysponowania ??????
należy:
- złożyć przez Portal Klienta systemu informatycznego iBTM;
- złożyć osobiście w siedzibie organu;
- przesłać na adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa;
- złożyć w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem e-Doręczeń na adres: AE:PL-59352-99182-RUECW23
- na elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu: /canard_gitd/skrytka, np. wysyłając pismo ogólne do urzędu:
Jednocześnie wskazujemy, że adresy email: licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl oraz licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl będą służyć wyłącznie do udzielania informacji oraz wyjaśnień w toku prowadzonych postępowań administracyjnych.
Szczególnie zachęcamy do korzystania z możliwości składania wniosków przez Portal Klienta systemu teleinformatycznego iBTM.
Aby uzyskać dostęp do Portalu Klienta należy złożyć wniosek PK1 - więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://www.gov.pl/web/gitd/wnioski-i-druki-do-pobrania oraz https://www.gov.pl/gitd/portal-klienta-ibtm.
Dodatkowo informujemy, iż wsparcie m.in. w procesie składania wniosku o dostęp
do Portalu Klienta można uzyskać pod nr tel: (22) 220 43 12 oraz pod adresem email: portal.klienta@gitd.gov.pl